»Cena vzporednega tira bo jasna, ko bodo na mizo prišle ponudbe.«
»Drugače pač ne bo šlo. Prostor je omejen, in to je tisto, kar je najbolj težavno.«
»Za nepredvidena dela imamo na voljo dovolj zagotovljenih sredstev. Gre pač za časovnico, ki jo je treba dati državi. Potreben bo maksimalni angažma, tudi izvajalca.«
»Dela intenzivno nadaljujejo, zaključek je predviden do konca 2025.«
»Dela po besedah generalnega direktorja 2TDK Mateja Oseta intenzivno nadaljujejo, zaključek je predviden do konca 2025.«
»Razmere niso bile vedno optimalne, a z optimizmom zremo v nadaljevanje projekta, saj je drugi tir Divača–Koper najboljši dokaz tega, da lahko s skupnimi močmi dosežemo velike reči.«
»Smo v rokih z vsemi objekti, ki smo jih želeli postaviti v tem času, ki so bili pogoj za črpanje evropskih sredstev.«
»Vrednostno morda še nismo čisto na polovici, ampak glede na to, da so betonerska dela v predorih bistveno dražja, pa še dokončuje se tretja faza same železniške opreme, ocenjujemo, da se polovici približujemo.«
»Verjamemo, da je to mogoče, bo pa treba veliko truda, da pridemo do končnega cilja.«
»Brez sinhronizacije med izvajalci to ne bo mogoče.«
»Prenova hotela Maestoso, zgrajenega pred 50 leti, pomeni mejnik ne le v turizmu, pač pa tudi neko platformo za to, da se ponovno zasidra v turistično dogajanje v regiji. Mislim, da je to ena prvih faz prenove, ki se bodo še nadaljevale, in ki povezuje največjo vrednoto, lipicanca in kobilarno s samim turizmom. Mislim, da smo v tem edinstveni na svetu in moramo to le znati povezati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju